Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 13:48 #31
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Hei Jeanette!
Takk for svar fra deg. Jeg er virkelig spent på å høre hvordan det går med deg videre, om den gode formen holder seg. La oss krysse fingrene for at det ikke er et blaff, men en varig og god endring!
Jeg fikk som deg lavt stoffskifte etter siste svangerskap, dvs etter mars 09. Stoffskiftet ble oppdaget i jan 10 så gikk ikke så utrolig lenge med symptomer men det var ille nok! Permisjonen var ikke akkurat like "rosenrød" som det var etter mitt første barn, for å si det mildt.
Kjenner meg så igjen i det du skrev med trøtthet og "tåkefyrste" etter store måltider. Jeg var og er fremdeles til en viss grad, likedan. Jeg unngikk i det lengste å spise husker jeg, for jeg visste jeg ville bli helt utslått etterpå. Nå er det bedre, men jeg spiser også oftere for å ikke få en så voldsom reaksjon.
Skal gi levaxinen en sjanse men det blir spennende å dra på Balder om seks uker. Jeg går gjerne for grisetyroksin dersom det kan gjøre meg bedre. Håper du vil fortsette å fortelle hvordan det går:-)
Lykke til med alt så lenge:-)
Berit
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker