Hei alle sammen, så glad jeg fant dette forumet.

Min historie.

Jeg har de siste årene mistet mitt gamle jeg, ble svakere og svakere. Men med tre, jobb, blodpropp for 7 år siden, kjempe tøff graviditet og fødsel for 2 år siden, tapet av min mor. Hvem ville ikke blitt sliten?? Så jeg tok ikke signalene, men til påske sa det helt stopp, lå rett ut og maktet ingen ting.

Fikk min første time hos min nye faslege, tok masse prøver, dette ble resultatet.
Lavt stoffskifte (har vist vært på grensen siden 06) fikk ikke med meg tallene.
Anti - TPO over 1500.
Jernmangle.
Folsyre mangel.
B12 mangel.
Lav puls.
Lavt undertrykk.

Begynt på Levaxin 50 mg og får B12 sprøyter 3 g uka.

Så da hadde jeg ikke kreft, diabeter, leddgikt e.l som jeg fryktet. Men jeg vet ikke om jeg skal le heller griner av resulatet.

Glad jeg fikk svar, dette forklarer så mye. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg har ALLE symptomene, så godt og høre andres historie her.

Men virker ikke som man kan bli helt frisk, mange som syns medisinene ikke virker som de ønsker, vanskelig og få rette dose osv. Jeg bekymrer meg masse og lurer på så mye.

* Lat... Jeg er så redd for at andre skal tro jeg bare er lat, arbeidsky osv. Har verdens snilleste mann, han har vært fantastisk når jeg har vært på det sykeste. Men han må jo bli lei av en kone som ikke orker noen ting. Jeg blir sint på meg selv, jeg vil jo så mye, men klarer bare ikke.

* Lyder.. Jeg orker ikke lyder, klarer ikke mer enn en lyd av gangen. Men med tre unger så kan man ikke unngå litt støy, men det gjør meg så sliten. Føler meg som verdens dårligste mor innimellom som ikke orker barna mine.

* Usosial.... Jeg unngår andre, venner, selskap, samlinger osv.. Faller ut i samtale over tid, hater shopping sentre. Der det er liv og røre, der holder jeg meg unna.

* Så er det alle andre plager, som smerter i ledd, hodpine, vektøkningen, null energi, null matlyst, giddalaus, slapp og uvell??? De må vell bli bedre nå som jeg får medesiner for det???

Savner den friske, aktive, tynne, glade meg, jeg vil ha henne tilbake, det er vell håp???

Takk for at jeg fikk tømt meg, trengte det i mitt eget kaos.