Hei!

Min første post her inne. Om meg selv; 32 år, fikk diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010 og har gått på levaxin siden. Det lave stoffskiftet begynte etter fullført svangerskap for ett år siden. Føler har vært max uheldig som fikk dette rukkelet her!!

Begynte på 75 miligram levaxin i januar og er nå oppe i 100, som jeg begynte med for fire uker siden. I januar var TSH 7, 2 og FT4 9. For fire uker siden var TSH 2,4 og FT4 12.

Merket bedring etter 6 uker på levaxin men så har det liksom avtatt litt. Er absolutt bedre enn jeg var uten medisiner men er jo ikke helt meg selv ennå. Trøtt, fryser, nattsvetter og er blitt litt likegyldig til omgivelsene på en måte. Forkjøla absolutt hele tiden også. Akkurat som om livet bare passerer og så er målet å komme seg gjennom dagen.

Jeg jobber fullt og har to små barn. Heldigvis er jobben ikke så krevende men nå har vi fått ny sjef som satser på å doble omsetningen til avdelingen min så det blir vel mer hektisk fra nå av. Spent på hvordan det vil gå.

Er veldig utålmodig med å bli bedre. Har skjønt at man kanskje ikke blir 100 % den man var før, men bare 90 % hadde hjulpet mye!

Er det håp for at levaxin virker på meg etter hvert? Skulle så inderlig ønske at den gjorde det. …Vet dette er håpløst for dere å svare på, men jeg setter kjempepris på litt feedback for det!

Hvor lenge bør man gi levaxin en sjanse? Har bestilt time på Balder om seks uker ” for sikkerhets skyld”. Jeg er så utålmodig med å bli bedre og tyr gjerne til andre medisiner for å bli det, dersom Balderlegen vil.

Jobber noen av dere "forumveteranene" forresten? Må mange slutte i jobb pga lavt stoffskifte? Det er min største angst.

Takk for mange gode tråder og forumer forresten