Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
03-04-10, 18:42 #19
Sv: Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Mener du at pulsen stiger rett etter inntak av D-vit., eller sånn generellt; i perioder med D-vit.inntak har du høyere puls enn ellers ?
Jeg er mye plaget med urytmisk hjerte / ekstraslag. Det er verre om sommeren, hvor D-vit.nivået antakelig er høyere, enn om vinteren. I år har det kommet allerede, men så har jeg tatt litt ekstra D-vit. i vinter. Ikke mye, bare 2x10 ug pr dag. Må være en sammenheng ? Stoffskifte mitt er i alle fall ikke høyt.
Jeg føler med de som har plager fra hjertet; selv om det ikke skulle være farlig. Det er skikkelig ufyselig å ha det slik. Jeg må ta beta-blokker i blant for å holde ut. Skal inn til sjekk om 4 uker. ("24 t Holter-us" eller hva det heter).
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker