Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
01-04-10, 19:59 #1
Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Jeg har merket mer hjertebank i oppstarten av nye medisiner. Jeg har gått fra Levaxin til Erfa Thyroid og økt Erfa-dosen fra 15 mg til 30 mg til 45 mg.
Siden hjerterytmen løp løpsk og pulsen plutselig er skikkelig høy (går opp og ned, men veldig høy i det siste), dalte jeg ned på 30 mg igjen og vurderer å trappe ennå mer ned, men hva er normalt i oppstarten?
Dette er en helt ny medisin for meg som jeg aldri har prøvd før.. Etter snart 8 år med lavt stoffskifte, har jeg nå fått prøve den roste Erfa'en..
Skal kroppen min avvise også denne medisinen, eller hva er det??
Øker jeg dosen viser blodprøvene mine forhøyet stoffskifte og formen blir bare mer hjertebank og urolige netter, det er min erfaring da jeg økte Levaxin fra 50 - 75 mcg....
HJELP, jeg blir halvveis sprø!Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker