Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
26-03-10, 14:50 #22
Sv: Hvem er bange for Armour Thyroid?
Jo - en sjanse har du jo i privat sammenheng. Hvis det er som i Norge vil private leger og endokrinologer ordne en salivatest.
Noen laboratorier utfører også den testen, og man kan komme i kontakt på nettet med dem.
Se andre innlegg her på forumet.
Så er jeg enig i at man har fjernet seg ganske lang fra lege-eden.
Man kan ikke se av blodprøver hvordan du har det !
Man kan heller ikke bedømme blodprøver på en sånn måte at de fritar for sykdom.
Hvis blodprøvene ligner på gjennonsnittet, kan man ikke slutte av dette at pasienten har det godt. Det er helelr et insitament til å anta at pasienten er av dem i statistikken som ligger nær øvre eller nedre grense.
De er jo pgså i statistikken.......
"Som ung var jeg skarp, kreativ, uimponeret og antiautoritær. Gad vidst, hvad der kommer til at ske, når jeg skifter til naturligt thyroideahormon, he he"
Jeg vil jo bare håpe at en overgang til et Tyroid er muilg for deg, og at det vil gi deg energi så du få anledning til å leve opp til dine idealer.
500stk 2G ERFA er nok til første år. Man starter jo gjerne lavere og når nok ikke sin dose før sist i det første år.
1000Grain på et år er 2,75G/dag og er nok i underkant av hva man kan regne som en full dose man kan klare seg med.
Dosen kan jo komme så høyt som 4G/dag, som er 1500G for et år - altså 1,5 box, som er 2-2500,-
Så er det jo bare hyggelig om du kommer tilbake
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 13-05-10, 14:16 -
Hvem av oss har antistoffer - Anti-TPO?
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 63Siste melding: 24-08-07, 01:40 -
Hvem hva hvor ???
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 23-03-07, 17:46 -
Hvem kjenner denne "endokrinolog"
Av ABC i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 30-04-05, 19:34

Svar med sitat

Bokmerker