Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Tunge øyenlokk.....
Threaded View
-
20-03-10, 11:02 #11
Sv: Tunge øyenlokk.....
Ja, grunnen til at jeg betalte selv var;
Ble henvist fra fastlege, med beskjed om at dette ville bli dekket.
Kom til en overlegen - en blei av en spesialist som brukte toppen 2 minutter på å se på øynene mine og deretter bestemme at han ville innkalle meg på nytt om ett år for å "se på utviklingen".. Snakker vi utvidelse av legens medisinske kunnskap eller hjelp til pasienten ??
Jeg var ikke særlig interr i å vente ett år og fikk som "trussel" at jeg uansett måtte gjøre dette på nytt om noen år for 1. operasjon ble sjelden bra.
HØRT FOR SPRØYT !!!!! Jeg takket høflig for timen og gikk. 10 minutter etter hadde jeg bestilt ny time hos Nobel i Oslo. Og 14 dager etter det hadde jeg nye øyelokk - ett våkent blikk og en garanti på at dette "jo - tunge øyelokk som er skårt bort kommer ikke ruslende tilbake av seg selv.." Levaxin har gjort meg våken i kroppen og glad til sinns igjen - det ytre kan jeg takke kirurgen for... he he
Lignende tråder
-
Symptom: Brennende, tørr og sår tunge
Av hansel i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 13Siste melding: 04-01-16, 01:40 -
Brun tunge og nummen i leppe/tunge
Av 1751 i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 2Siste melding: 12-08-08, 13:40 -
Tunge, munn problemer?
Av Godis i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:42

Svar med sitat
Bokmerker