Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Ny her....
Threaded View
-
20-03-10, 08:22 #1
Ny her....
Jeg har akkurat fått vite at jeg ligger i grenseland for lavt stoffskifte (vet ikke verdiene mine) og har fått ny time hos primærlegen over påske for videre sjekk. Skal også til utredning på lungeavd. etter en særdeles langvarig sykdomsperiode med astmabronkitt denne vinteren. (Har vært nede i lungekapasitet på 43 %).
Føler ikke lengre at astma`n er hovedproblemet, tungpustheten begynner liksom i halsen, ikke i lungene. Har de siste årene fått en "pølse" på fremsiden av halsen, samtidig som halsen oppleves trang og ubehagelig. Har også følelsen av en slags slimvegg, nede i halsen, som er der konstant. (Eneste gangene den løsner litt er ved behandling med kortison sprøyte i den værste pollenperioden). Halsen hovner synlig opp når jeg er sliten (og det er jeg jo nesten konstant) Jeg sliter også med hes stemme. Kan dette være struma???
Har hatt mindre og mindre energi de siste årene, men denne vinteren har det virkelig toppet seg. Har vært sykemeldt i 7 uker (på grunn av astmabronkitt), er i jobb med tilrettelegging nå - men fungerer ikke, vurderer ny sykemelding igjen.... Alt er tungt og slitsomt, jeg hovner opp i hender og føtter, verker i leddene, føler at jeg går i slow motion hele tiden (og er vanligvis veldig kjapp og effektiv), slite rmed å konsentrere meg, orker ikke lese bøker (faller ut etter et par sider( og jeg som elsker å lese!), blir sliten av ingenting... Er utrolig frustretrt og deppa over meg selv akkurat nå - føler jeg ikke strekker til hverken på jobb eller hjemme... siger sammen på sofaen etter jobb og blir der til jeg stavrer meg i seng.....
Synes det er lenge å gå slik å vente til 14 april.... og regner med at det ikke skjer så fryktlig mye hos primærlegen heller. Han må vel bare henvise videre??
Uff, dette ble langt og rotete.. takk for at du tok deg tid til å lese!Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin

Svar med sitat
Bokmerker