Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
18-03-10, 22:37 #1
Når bør/kan man gå over på Armour?
Jeg har Hashimoto's og har hatt det i omtrent 5 år. Er 25 år.
I hele 2009 gikk jeg opp og ned i dose, og for noen uker siden måtte jeg justere dosen igjen. Blir så lei av dette. Grunnen er at stoffskiftet hopper og synker, og jeg har symptomer på hypothyreose selv om jeg behandles iht. blodverdiene.
Hovedproblemet er nedstemthet, stress, angst, lett depresjon. Det er sååååå irriterende, og jeg kan tydelig føle at det ikke er "jeg" som føler dette, det er kroppen som skaper det. Det føles som om det ligger i bakgrunnen og fratar meg livsgnisten. Men jeg har absolutt ingen grunn til å føle disse tingene, for tankene mine er ikke depressive. Det er en underliggende følelse. Litt vanskelig å forklare. Håper dere forstår hva jeg mener... (Jeg tar heller ikke hormonell prevensjon som kan påvirke humøret).
Så da lurer jeg på om jeg kanskje bør gå over på Armour eller kombinere Armour og Levaxin? Hvordan er det egentlig? Kan det hjelpe tror dere? Kan det være at kroppen min ikke tar opp Levaxin godt nok? Skal til legen på kontroll om et par uker, men vil bare høre her først

Svar med sitat
Bokmerker