Godt å høre at jeg ikke er helt hypokonder ihvertfall. Det skjer så mye rart med kroppen min akkurat nå, så jeg begynner nesten å lure. Når jeg beskriver symptomene mine for andre, så tenker jeg "dette høres jo helt sykt ut, jeg kan ikke forvente at de skal ta meg seriøst"...

Jeg tror ikke jeg har høy puls, det er mer sånn "urolig " hjerterytme... på et vis. Vanskelig å forklare, men jeg kjenner det særlig når jeg har lagt meg om kvelden. Hjertet banker uregelmessig og hardt... og jo mer jeg kjenner på det, jo reddere blir jeg... og jo mer banker det

Legen sendte meg til hjertespesialist for et års tid siden, etter en litt "merkelig" EKG (hans ord). Alt var ok, men jeg hadde ekstremt mange ekstraslag. Tror normalen var 250 og jeg hadde 7000. Husker ikke helt, mulig jeg tar feil... men jeg hadde ihvertfall mange ganger over det normale. Han sa at det ikke var noe problem så lenge hjertet var friskt... og mitt var helt friskt. Men nå begynner jeg jo å tenke på det igjen, og engste meg dobbelt her...

Det er vel ikke sånn at vi stoffskiftesyke er ekstra utsatt for hjerteproblemer... eller?

De koordinasjonsproblemene klarer jeg stort sett å se det komiske i. Å sminke seg har blitt en risikosport for meg, for jeg stikker alle redskaper inn i øynene. Kanskje derfor jeg har konstant såre øyne