Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
03-02-10, 09:30 #7
Sv: Ryggproblemer, hvor utbredt er det?
Hei
Jeg har i mange år slitt med akkurat det samme som dere. Stive muskler, vondt i nakken, ryggen og føttene. Hele min venstre side har stivnet. Leddene er ikke så bevegelige som på høyre siden. De siste to årene har fingre og tær dovnet.
Jeg har prøvd alt som finnes av fysikalsk behandling uten å bli nevneverdig bedre. Løste jeg opp ett sted, stivner ett annet.
Men nå har jeg funnet en vidunderkur: Gigong etter Biyun-metoden.
http://www.biyun.no/. Tok ett kurs i februar og fikk en CD med instruksjoner. Jeg prøvde å gjøre det hver dag i en måned uten å få noe særlig ut av det.
I oktober tok jeg det opp igjen etter at kroppen gikk bananas etter en kraftig feilmedisinering. Da holdt jeg på å kveles i min egen kropp.
Og da skjedde det noe. Første gang jeg gjorde det begynte jeg å svette rundt halsen.
Og jeg begynte å gjøre qigong hver dag. Hoften min har blitt mykere enn den har vært på 25 år. Musklene er i ferd med å løsne. Forstatt sitter det mye dritt, men det er i ferd med å forsvinne. Nå trener jeg ca. en time hver dag. Det har jeg gjort i fire måneder og jeg er i ferd med å få en ny kropp. Vil anbefal qigong på det varmeste.
Hvis jeg ikke hadde oppdaget denne kinesiske treningsformen, er jeg overbevist om at jeg hadde blitt ufør. Det er en grunn til at kinserne har praktisert qigong i over 2000 år og har egne qigong-sykehus. Men ingenting kommer gratis. Det tar tid og det krever tålmodighet, men du får fantastisk mye igjen for det.
V
Lignende tråder
-
Hvor mye kan tsh øke på 7 mnd?
Av Lexington i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-04-09, 15:04

Svar med sitat
Bokmerker