Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
02-02-10, 20:35 #1
Liten effekt av medisiner?
jeg har et halvt års tid gått på en kombinasjon av levaxin og Liothyronin, før behandlingsstart hadde jeg lav T4, men innenfor normalområde og normal TSH.
Fastlegen min mente jeg kunne forsøke behandling for å se om helsetilstanden min forbedret seg men nå etter et halvt år føler jeg meg like dårlig om ikke værre.
Nye blodprøver viser at min TSH nå er supprimert, normalt for kombibehandling regner jeg med, verdien er 0.06 nå og T4 har sunket fra 14 til 11, T3 var før behandlingsstart rundt 5,2 og har nå steget til 6,3.
Burde man ikke forvente at T4 skulle øke og ikke synke med behandlingen jeg får? Legen min mente jo at jeg kanskje hadde for lav T4 for meg og det var derfor jeg startet med prøvebehandling, han mente at jeg hadde hatt høyere T4 før og at mine symptomer kunne skyldes nedgang i denne.
Når jeg så etter et halvt år på disse medisinene ikke føler meg bedre og ikke har prøveresultater som kan indikere bedring lurer jeg jo på hva jeg skal gjøre.
Legen forslo å øke levaxinet og beholde samme dose T3 og se om dette gir resultater, jeg skjønte ikke helt hvorfor.
Takknemmelig om noen her har ideer om hvorfor kroppen min ikke ser ut til å reagere på behandlingen.....
mvh BentedermegFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Trijodtyronin (T3) har en gunstig effekt i hjernen
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 0Siste melding: 29-08-09, 10:09 -
For den som vil ta seg en liten dans
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-11-08, 20:37 -
effekt av Neo mercazole?
Av april i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 23-05-08, 07:55 -
Etter 5 uker på levaxin er ting stort sett som det har vært tidligere
Av JS i forumet Lavt stoffskifteSvar: 55Siste melding: 06-01-08, 10:28 -
Effekt av Armour
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 14-06-06, 11:43

Svar med sitat
Bokmerker