Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
27-01-10, 22:13 #1
Betennelser og infeksjoner - Normalt og ha mange sykdommer på en gang?
Nå er jeg så sliten, lei og oppgitt at jeg holder på å spy. I november hadde jo jeg svineinfluensa hvor jeg fikk kraftig bihulebetennelse og lungebetennelse i tillegg. Siden november har jeg hatt bihulebetennelse 4 ganger. Jeg dro til legen for 1 uke siden og han fant da både infeksjon i lungen min, hals, ører og i bihuler. I tillegg nå har jeg fått urinveisinfeksjon og en betennelse i stortåen på ene foten..
Da jeg skulle på apoteket å rådføre meg om urinveisinfeksjonen samtidig som jeg hentet ut Ery-Max for lungebetennelsen og bihulene ble han betenkt og hentet flere bøker og begynte å lese. Han spurte om urinveisinfeksjonen var smertefull, om jeg har hatt lungebetennelsen lenge osv. Jeg hadde også med en resept på Selexid. Men den hadde jo selvfølgelig gått ut av dato. Så jeg må kontakte legen min for ny kur.
Han på apoteket ba meg ta en skikkelig sjekk hos legen. Syntes det var mye å stri med på en gang og at de hadde kommet hyppig på hverandre.
Jeg var egentlig bare strålende fornøyd med servicen hans og tenkte ikke noe mer på det før jeg nå sitter her på jobb alene. Hva mente han? Er det ikke helt normalt å ha så mange infeksjoner samtidig? Er det noe han ville at jeg skulle utelukke?
En annen ting.. Hva kan jeg gjøre selv? Det ser ut til at antibiotika fungerer dårlig på meg. Tredje 10 dagers kur på ery-max siden november...
Har kjøpt meg magnesium, kalsium,chrom, D3, B12, Omega3, trankapsler og C-vitamin brusetabletter. Har også lagt om kosten til lavkarbo, og ligger på ca 15 karber pr dag.
Lignende tråder
-
Hva er "funksjonelle" sykdommer?
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 7Siste melding: 08-10-13, 10:19 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43 -
Autoimmune sykdommer
Av Mari82 i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 4Siste melding: 13-03-08, 16:05 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38 -
Stadig tilbakevendende infeksjoner/betennelser
Av ella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-04-05, 21:43

Svar med sitat
Bokmerker