Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
27-01-10, 21:35 #8
Sv: Lavt stoffskifte og dødelighet
Ett av mine problem er jo at jeg ikke tar vare på opplysninger når jeg ramler over dem, men sikkert og visst er det at for noen mnd siden leste jeg i dagspressen (mulig "Aftenposten") at forskere har nå ut i fra HUNT-undersøkelsen fulgt pasienter med lavt stoffskifte. De av oss som har vært diagnostisert med spes. HØY TSH har mellom 40-50% større sjanse for å få problem med HJERTEKLAFFENE. Resultatet var overraskende for dem!!
(Som en bisetning kan nevnes at jeg for ca.5 år siden fikk konstatert at øverste del av VENSTRE(kjent,ja?) hjerteklaff var redusert, men på det tidspunktet hadde det foreløpig ikke klinisk betydning).
Og vi vet jo alle hva de med ubehandla hjerteklaffproblem lander opp med?!
JA, HJERTESVIKT!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker