Hei.
Er ganske ny i dette forumet, og syntes det virker som et flott sted å dele sine erfaringer, råd og prøblemer på..

Jeg har hatt Lavt stoffskifte siden jeg var 18 år gammel ( 2003 ), men har ligget på stabilt nivå siden jeg begynte på medisiner.. men da jeg bl gravid forandret dette seg totalt.. er 3mnd og 3 uker på vei, og har økt dosen min 2 ganger nå, til det dobbelte.. venter på å få komme tilbake til lege..

er så ufattelig sliten og deprimert om dagene, og sliter med å gjøre den minste lille ting..

Jobber som nattevakt i resepsjon, der man jobber ca en uke av og en uke på... dette virker som det tar helt knekken på meg....både pga den konstante kvalmen og søvnen...
klarer ikke å snu døgnet til nomalt i det hele tatt.. øynene detter bare sammen om dagen, og om nettene er jeg så trett men klarer ikke sove.. har prøvd å presse meg gjennom dager uten søvn, for å få sove om natta, men til ingen nytte.... er så sliten av dette... å vet ikke hva jeg skal gjøre...
begynner på ny runde med vakt igjenn i morgen, og kjener jeg har klumpen i halsen av dette....
får ikke sjangsen til å nyte graviditet, fritid eller tid med venner og samboer.. alt er bare et ork...

hva skal jeg gjøre.....