Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
19-01-10, 03:32 #1
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Hei.
Er ganske ny i dette forumet, og syntes det virker som et flott sted å dele sine erfaringer, råd og prøblemer på..
Jeg har hatt Lavt stoffskifte siden jeg var 18 år gammel ( 2003 ), men har ligget på stabilt nivå siden jeg begynte på medisiner.. men da jeg bl gravid forandret dette seg totalt.. er 3mnd og 3 uker på vei, og har økt dosen min 2 ganger nå, til det dobbelte.. venter på å få komme tilbake til lege..
er så ufattelig sliten og deprimert om dagene, og sliter med å gjøre den minste lille ting..
Jobber som nattevakt i resepsjon, der man jobber ca en uke av og en uke på... dette virker som det tar helt knekken på meg....både pga den konstante kvalmen og søvnen...
klarer ikke å snu døgnet til nomalt i det hele tatt.. øynene detter bare sammen om dagen, og om nettene er jeg så trett men klarer ikke sove.. har prøvd å presse meg gjennom dager uten søvn, for å få sove om natta, men til ingen nytte.... er så sliten av dette... å vet ikke hva jeg skal gjøre...
begynner på ny runde med vakt igjenn i morgen, og kjener jeg har klumpen i halsen av dette....
får ikke sjangsen til å nyte graviditet, fritid eller tid med venner og samboer.. alt er bare et ork...
hva skal jeg gjøre.....
Jente 25 år, har hatt Lavt stoffskifte siden jeg var 18 år gammel. Har tidligere gått sykemeldt nesten 1,5 år pga angst, depresjoner og bulimi...
Lignende tråder
-
Gravid med høyt stoffskifte?
Av witchfrk i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 12-04-15, 17:36 -
Søvn og stoffskifte
Av chino i forumet SøvnSvar: 110Siste melding: 22-11-11, 23:05 -
Ny her - sliter med lavt stoffskifte, men får ikke skikkelig hjelp!
Av LillemorX3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-09, 08:15 -
THS-verdier og sliter med søvn
Av Lotta i forumet TSHSvar: 21Siste melding: 11-11-08, 18:37 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat
Bokmerker