Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Om han er flink? Ved du hvad Lulu? Jeg tror fast på, at med denne fortid kan man ikke være læge, uden også at have samvittighed og viljen til at holde fast på patienten, indtil man finder en rimelig løsning på patientens problem. Han forstår at sætte pris på og har respekt for livet - også sine patienters liv, er jeg sikker på. Det skader heller ikke, at han tilhører den generation af læger, der blev uddannet før tallenes/blodprøvenes tyranni er blevet delen af pensum på lægestudiet.

Hvis det var mig og det var i Danmark, ville jeg gerne tage chancen med denne læge.
Sitat Opprinnelig skrevet av Lulu Vis post
Han mente at jeg ikke hadde hypo symptomer. Men han avbrøyt meg hver gang jeg skulle fortelle om mine symptomer. Han hang seg mest opp i at jeg er slank. Det var jeg ikke før når jeg spist som alle andre. Det er bare fordi jeg går på en vannvittig hardt lav-karbo diet at jeg ikke er stor.

Uff! Jeg kjenner at jeg føler litt redd for systemet at de skal komme og tvinge meg til å føre mine barn med statiner.
Det er ikke ofte, at jeg bliver flov over mig selv og mine kommentarer. Det er jeg nu! Gid jeg havde bidt tungen af mig selv, billedligt talt, før jeg havde svaret dig den gang - Lulu

Hvorfra havde jeg fået den stupide idè, at blot fordi man er en gammel læge - må man nødvendigvis være en klog læge?

Det må du meget undskylde, Lulu. Meget!