Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Sopp og prevensjon
Threaded View
-
05-01-10, 14:32 #1
Sopp og prevensjon
Hei
jeg prøver etter mange mislykte forsøk hos lege(r) - og spørre dere her inne om råd...
Kan starte med at jeg i dag, igjen, har fått vite at jeg har sopp infeksjon i skjeden - noe som visst nok ikke er så vanlig å få.. for min del, har jeg hatt dette mangen ganger. det samme med bakteriell vaginose - som legen jeg var hos i dag også mente ikke var vanlig å få mer enn ett par ganger i løpet av livet... så, gjør jeg noe galt? evt. hva kan jeg gjøre med dette? Er jo ikke akkuratt noe jeg synes er Morsomt.. og legene gir meg utrolig dårlige svar - dvs. helst ingen svar - på hvorfor det er som det er.....
videre til prevansjon - jeg har nå startet med P-ring, som jeg håper skal funke. tidligere har jeg prøvd både p piller, mini piller, p - plaster tja..... i det hele tatt.. men ingenting har virket - jeg har enten blødd Masse - hele tiden, eller jeg har endt opp på legevakta pga angst... i det nye thyra leste jeg at mange med lavt stoffskifte sliter med nettopp prevansjon - fordi de føler seg dårlige.. ikke pga prevasjonen, men fordi stoffskifte verdiene kan forandre seg pga tilførsel av andre hormoner. .... ...
nevnte dette også for legen i dag, men ble møtt med "ha! det stemmer ikke at de med for lavt stoffskifte kan ha problemer med prevansjon. og iallefall ikke pga at man tilfører kroppen andre hormoner" !!!
kan noen der ute være snille og kanskje hjelpe meg? eller det kan jo raskt være at jeg også er den psykiks ustabile personen mang en lege har ment jeg har vært i fht nettopp prevansjon.... men, er det ikke litt pussig at det kun kommer da da``

Svar med sitat
Bokmerker