Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Vi tok jokeren!!
Threaded View
-
04-01-10, 07:45 #11
Sv: Vi tok jokeren!!
Ja ikke sant,
skulle egentlig hatt bilde av oss samme kvelden,
fablet om at vi skulle feire men vi hadde holdt på oppi huset og var slitne så vi dro på Zita i Lierbyen og kjøpte Cheese burger (og rett på do når vi kom hjem)i arbeidsklær og tresko/vernesko.
Ble nesten den om at lotto millionærer ikke er som andre he-he.
I går skulle vi ihverfall gå ut å spise men det var så kalt og vi var litt i dvale så vi bestilte pizza.
I dag skal jeg kjøpe ny snøfreser med selvstarter for den gamle trunken vi har som er 20 år gammel er et monster med snortrekk så den klarer ikke jeg,
også skal vi få Trio motor til å ta vinteroverhalingen på motorsyklene så slipper gubben det,
vi har ikke kommet så langt i planleggingen for det er litt overveldene også er vi i utgangspunktet nøkterne(jeg er vel den som kniper lommeboka mest igjen).
Men litt ekstra skal vi unne oss som avlaster oss fordi vi er slitne etter riving og bygging av hus,
Jo også har vi leid inn flislegger så gubben slipper å legge fliser hver kveld etter jobb.
Jo også skal jeg få ny/gammel bil, varmeapparatet har streiket i min gamle og kjære ford så det blir en brukt bil m/varmeapparat, vil ikke ha ny fordi jeg kjører bare rundt på unger og bikkjer.
Takk for alle gratulasjoner!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Svar med sitat
Bokmerker