Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
30-12-09, 11:53 #3
Sv: Kan det være højt stofskifte?
Tak for dit svar :-)
De her symptomer, har jeg haft fra starten.
Endokrinologerne mente ikke, at det havde noget med stofskiftet at gøre.
Jeg er bare efterhånden i en situation, hvor jeg synes jeg har prøvet alt, gået til psykolog, diverse alternative behandlinger osv. og jeg bliver ved med at have symptomerne.
Det er som om at min krop pludselig går i selvsving og kører på for højt blus. Udover ovennævnte symptomer så taber jeg mig hurtigt, mine muskler bliver svage og kramper hurtigere. Jeg vågner tidligt om morgenen med massiv kvalme og svedeture og mine negle vokser hurtigere end normalt. Den eneste måde jeg kan få det lidt bedre på er at spise rigtig meget mad, så mindskes kvalmen lidt.
Jeg er ved at være desperat og vil nok prøve at foreslå endokrinologen at jeg kan komme på noget stofskiftemedicin.
Er der nogen er jer derude, der er blevet diagnostiseret med højt/lavt stofskifte, selvom jeres prøver ligger inden for normalområdet? Og er det ok at begynde at rode ved stofskiftet på denne måde?
Venlig hilsen
Hanne
Ps: Anissa, hvad er thyreoiditt helt præcist?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Højt blodtryk 150/115 - påvirket af stofskiftet?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 06-03-09, 19:51 -
Nye blodprøvesvar - højt natrium?
Av gitteh i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 19-08-08, 17:53 -
D-vitamin på 52 og for højt kalcium
Av gitteh i forumet D-vitaminSvar: 7Siste melding: 23-11-07, 20:17 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
Lav TSH, normal FT4, højt ANTI-TPO
Av brits i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 25-08-06, 17:05

Svar med sitat
Bokmerker