Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
10-12-09, 16:04 #3
Sv: Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
Det er visst også slik at du kan få en resept som du kan få utløst med en gang. Forutsatt at apoteket har Thyroid. Dette gjelder både Cortef og Thyroid. Det gjelder visst noen typer medisin. Mulig at legen i tillegg skal sende inn, slik at han skriver ut to, min lege gjorde det. Det er ERFA Thyroid som er typen vi får tak i nå. Så jeg fikk i allefall Cortef på dagen med riktig resept.
Ja, TTT er helt sant, Finn
Det tar tid å bytte medisin, finne riktig dose, bli trygg på å kjenne symptomer på både underdosering og overdosering. Jeg har en slags helsedagbok på min maskin, der fører jeg inn hva jeg bruker, hvordan det funker. Og i perioder med over- eller underdosering, skriver jeg opp symptomer. Da kan det være lettere å finne tilbake til dem ved neste baluba-kaos. For meg har den vært fin å lete seg frem i. og du trenger ikke skrive hver dag, bare korte notat, slik at det kan være en fin veiviser senere. Vi trenger jo ikke gjøre samme tabbe mange ganger!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
seponering av Armour for overgang til Levaxin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 30-03-05, 14:04

Svar med sitat

Bokmerker