Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
08-12-09, 21:19 #35
Lavt Stoffskifte
Jeg har fått beskjed eller streng beskjed da om at jeg ikke skal ta Levaxin og hun mente det jeg tok som da var 150mg 3 ganger i uka og resten 100mg i uka var for mye for meg siden jeg er så tynn.
Så tok jeg blodprøve og fikk brev i posten idag om at jeg har fått resultater av dine blodprøver som igjen viser noen forandringer i stoffskifte. Og at da legen min har drøftet det med en annen lege på sykehuset og at det anbefalles å ta blodprøver x-2-3 per år som kontroll og ved evt. stigning av prøver så konfererer jeg med han igjen
Jeg ber deg kontakte meg hver 4 mnd for å ta nye blodprøver Anti- TPO, TSH, ft4 og T3
Jeg forstår ikke da om de finner noe hvorfor skal ikke jeg ha medisiner hm noen som vet? Hvorfor fikk jeg ikke vite hva slags forandringer dem fant da Hm
Da jeg ringte dem selv og spurte de i skranken da om stoffskifte prøvene DE ER HELT FINE hm så får jeg liksom brev da stemmer da ikke det dem sa hm
Jeg sliter om dagene med magesyren som herjer og jeg er veldig gåen orker ikke noe men vet da ikke om dette har med at jeg har lavt stoffskifte eller om det er magesyren som gjør meg så gåen puh ække lett å da være mamma og gråte hver dag for jeg ikke orker noenting puuuuuh ;)
Jeg går til homeopat for å prøve bli bedre i magen min og halsen og det er dyrt så håper det er vært det ;)
Jeg fryser mye særlig på kvelden
Håper noen vet svar på det jeg stilte spørsmål om nok vas fra meg ;)Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker