Hei!

Jeg har hatt hypothyreose (og Hashimotos) i ca fem år og i 2009 har jeg slitt enormt med diverse tilbakevendende symptomer. Før det har jeg følt meg helt frisk mens jeg har gått på Levaxin.

MEN - hovedproblemet mitt i 2009 er at jeg har hatt så mye hjertebank. Jeg kjenner det hele dagen, i hele kroppen fra topp til tå. Jeg kjenner pulsen i tærne og helt opp til hodebunnen, for ikke å snakke om i selve hjertet. Det er så utrolig plagsomt og jeg får aldri slappet av! Føler at jeg blir gal! :(

Tror dere det er noe rart med blodprøvene mine? Jeg økte til 125 ug for ca ti dager siden og begynte omtrent samtidig med p-pillen Cerazette (inneholder ikke østrogen tror jeg). Ellers tar jeg d-vitaminer, multivitaminer, b-vitamin, jern og tran hver dag, spiser sunt, trener og står i. Jeg er 25 år.

Blodverdiene mine fra 06.2009:
TSH 0.34
FT4 14
FT3 4.6
A-TPO 319

Verdiene fra 11.2009:
TSH 0.74
FT4 13
FT3 4.6

Er det noen der ute som kan hjelpe meg vil jeg bli veldig glad! Det hjelper ikke å mase på legen, for jeg var der for to uker siden og beskrev akkurat det jeg beskrev nå. Hun økte dosen min fra 100 til 125 ug. Nye prøver skal tas om ca to uker.

Jeg er virkelig helt forvilet, orker snart ikke mer!

Hilsen Ida