Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
01-12-09, 18:37 #1
Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Har hatt hypothyreose etter behandling med radioaktivt jod for 20 år siden. Har hatt fine verdier og vært ganske stabil, men nå i det siste har jeg begynt å undre litt. Når jeg setter sammen symptomer jeg har hatt de siste månedene/årene kommer jeg veldig nært lavt stoffskifte:
Fryser HELE tiden
Trenger mye søvn
Er daff og tiltaksløs i perioder, + nedstemt
Kraftigere mens
Klump i halsen
Tørr hud, mye håravfall
Dårlig konsentrasjon, er visstnok håpløs å prate med av og til fordi jeg faller ut og er treig til å svare.
Nå skal det nevnes at jeg har et barn på halvannet år og en del av symptomene kan skyldes horminforandringene etter graviditet og amming.
Jeg vet at verdiene mine er i øvre del av skalaen, husker ikke tallene men kan ikke ta noe særlig mer levaxin uten å gå over grensen. Ikke at det er noen krise om tallene ikke stemmer med legens "fasit" men samtidig skal det ikke store justeringer til før jeg kjenner stoffskiftet blir for høyt. Det er nesten som om jeg har funnet min optimale levaxindosering men at denne ikke er nok til at jeg blir i god form.
Noen som har noen råd til meg? Kan liothyroin være noe? Eller bør jeg ta mer levaxin?Hypothyreose etter behandling med radioaktivt jod for 20 år siden. Har hatt fine verdier og vært ganske stabil, men nå i det siste har jeg begynt å undre litt. Når jeg setter sammen symptomer jeg har hatt de siste månedene/årene kommer jeg veldig nært lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Når tar dere medisin?
Av iselin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 109Siste melding: 04-08-11, 00:43 -
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Finnes det ingen annen måte enn Levaxin for å øke ft4?
Av bambi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 09-05-08, 14:25 -
hjelp tror jeg vil ikke tilbake på levaxin
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 42Siste melding: 29-04-05, 21:02

Svar med sitat
Bokmerker