Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
20-11-09, 21:19 #8
Sv: Hjælp til en frustreret dansker
Sorry, selv kloge hoveder ikke kan fremtrylle, hvad der er trukket tilbage fra markedet. Hvis Armour Thyroid kommer tilbage (hvilket jeg personligt tvivler på), bliver det ikke lige med det samme. Du bliver nødt til at affinde dig med ventetiden på Erfa Thyroid. Så vidt jeg ved kan det tage op til 3 uger før et apotek i Europa modtager sin ordre fra Canada. Problemet er, at apotekerne i Europa ikke må ligge inde med et lager af lægemidler, som ikke direkte er ansøgt om markedstilladelse for i netop det pågældende land og derfor bliver hver eneste ordre ekspederet for sig.
Da du ikke har været medicineret med Thyroid USP-præparat så længe, kunne du selvfølgelig ikke vide, at man bør altid ligge inde med medicin-reserver til mindst et år, eller i det mindste - have en boks i reserve hver gang man starter på en ny.
Jeg kender til nogle danskere, der har taget en tur til Thailand, udelukkende for at kunne købe Thyroid-S fra den thailandske Sriprasit Pharma Co., Ltd. med hjem. Selv om det lyder helt skørt, er det altså lige nu den hurtigste måde at få fat på medicinen på... hvis man har råd til at være turist med det formål. Man bør dig først undersøge om man skal have en recept med hjemmefra eller om man kan købe lægemidlet uden recept på apoteket i Thailand.
Ked af, ikke at kunne byde dig på et bedre svar, men i denne tossede tid er alle råd dyre.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Anisa fra Danmark :-)
Av Anisa i forumet PresentasjonerSvar: 48Siste melding: 19-04-15, 17:42 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Invasion fra Danmark - Armour
Av ayla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 26Siste melding: 15-08-08, 18:32 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Kjøp/bruk av Armour i Danmark
Av Nunna i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 8Siste melding: 10-07-07, 14:28

Svar med sitat

Bokmerker