Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Frøken Småkatt
Threaded View
-
15-11-09, 16:10 #8
Sv: Vi som er ekstra utsatt for å få influensa..
"Hvis en person med diabetes får smerter i skuldrene, må de raskt gå til legen. Hvis smretene behandles tidlig med smertestillende medikamenter (stakkars lever, min annm) og fysioterapi, kan de forsvinne helt. Hvis de ikke behandles i tide, kan skuldrene bli stive, og da kan man kun utbedre situasjonen med en operasjon" Sitat accu-chek, club news, nr 2 2009. M.a.o, skulderen din kan ha sammenheng med diabetes, kanskje noe å førsøke følge opp.
Det som slår meg når jeg leser om din samlede helse-situasjon, er at jeg skulle ønske at du fikk 50% midlertidig (inntil 5 år i første omgang tror jeg at d er) uføretrygd. Du har såå mye å ta fatt i når det gjelder helsen din, og det tar tid! Ett av innleggende dine skrevet natterstid, så virket du, naturlig nok, ikke så veldig "happy"...Depresjon er hovedårsak til uføretrygd i Norge. Blir du ikke møtt med forståelse for de andre helseproblemene dine, så kan du vurdere om du vil forsøke å la det bli innfallsvinkelen for å kunne søke 50% trygd, så du hadde fått et økønomisk pusterom, samtidig som du fikk tatt vare på helsen din! Jeg er selv uføretrygdet, halvdags"jobb" bare å holde dia i sjakk! Skulderen min er heller ikke god, så jeg må begrense skrivingen litt her, men håper du fikk noen innspill du kan bruke : )

Svar med sitat
Bokmerker