Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
13-11-09, 15:36 #11
Sv: Bivirkninger af vaccine mod svineinfluensa
"– Vi spurte norske helsemyndigheter og norske eksperter på vaksinasjon om dette var en studie som var ønskelig og mulig å gjøre i Norge, og de sa at dette passer for Norge. En av grunnene til at GlaxoSmithKline i Norge ble valgt, var at vi har et godt helsevesen og og gode systemer for oppfølging av vaksiner her til lands, med helsestasjoner og vaksinasjonsregistrene, sier Erik Hjelvin. Han kjenner ikke til om det er land hvor helsemyndighetene har sagt nei til at helseinstitusjoner skal delta på studien."
Andre lande har sagt nej! Havde der bare været et enkelt land, der sagde "ja" - ville det passe meget fint at kunne sige: "jeg ved ikke om der er andre lande som sagde nej, men der er altså andre lande end Norge, der sagde ja." Den eneste grund til, hvorfor han ikke kan (under)støtte Norges tilsagn til førsøg på spædbørn kan kun være, at ingen andre lande sagde ja.
Jeg kunne bare godt tænke mig at vide, hvilke rådne monstre til uansvarlige forældre, lader deres børn udsætte for et medicinsk forsøg, på så løst et grundlag, om ellers overhovedet?!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Svineinfluensa og Armour?...
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 20-12-09, 11:55 -
Bivirkninger av Levaxin
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 07-01-09, 23:47 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10

Svar med sitat

Bokmerker