Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
26-10-09, 21:24 #31
Sv: Normal TSH, men lav T4 og T3
Hej Carlsmor

Jeg kan ikke anbefale en læge jeg ikke selv har været patient hos, men på nettet kan man læse nogle flotte udsagn postet af tilfredse patienter: "Hans Perrild er en utrolig sympatisk mand og en yderst kompetent endokrinolog. Han kan forklare "tingene", så man forstår dem." Derimod er der også (andre) udsagn om andre endokrinologer, man helst bør sky som pesten, så set i dette lys topper Hans Perrild vist nok nettets positive top-10-liste.
Rygtet siger også, at han har bevaret interesse for sit fag, hvilket kan love godt for et atypisk tilfælde som dit, tror jeg.
Det er så ikke sikkert, at du kan "opfylde kriterier for temperaturtagning" i dette specielle tilfælde, da dette er lidt som cortisol-målingen på den klassiske måde - ved blodprøvetagning: ved første vågent blik i sengen skal prøven straks tages, ellers vil det vise et forkert resultat. Er du ellers en "fryssepind" uanset årstiden, eller fryser du moderat eller slet ikke?
Ellers god nat til lille Carl og hans mor
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

som lige skal have sutten et par gange i løbet af natten. Så jeg var oppe 1 time før jeg tog temperaturen (sov dog lidt igen efter jeg var oppe) så jeg ved ikke om man kan regne med det? Men jeg tror nu min temperatur plejer at ligge i det leje.
Svar med sitat
Bokmerker