Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Anbefaler osteopati
Threaded View
-
11-10-09, 21:31 #2
Sv: Anbefaler osteopati
Jeg har ingen stoffskiftediagnose enda, men holder på med utredning og egne undersøkelser rundt emnet, jeg har for mange år siden fått diagnosen fibromyalgi uten å ha noen tro på den, og har de siste tre årene hatt mange runder med osteopati.
Jeg har store smerter i øvre del av brystryggen og skuldre samt ribbena og brystet.
Jeg vil også anbefale alle som sliter med muskulære spenninger og plager å forsøke dette, før jeg begynte hos osteopat hadde jeg 100vis av fysioterapibehandlinger med varme og ultralyd uten at jeg merket noen som helst form for bedring, jeg knasket muskelavslappende piller som sukkertøy,
Etter tre behandlinger hos osteopat var spenningene løst opp og jeg kunne fungere normalt i opp til et halvt år før nye låsninger oppsto.
Jeg skamroser osteopaten for å ha gitt meg ett nytt liv..
nå har jeg imidlertid slitt voldsomt det siste halve året og det er vanskelig for osteopaten å behandle meg slik at jeg blir frisk, nye låsninger oppstår hele tiden og jeg tror at det kan ha med stoffskiftet å gjøre...håper kanskje at medisiner skal kunne hjelpe meg her.
Det finnes behandling som hjelper og for meg var det nesten som å oppleve et mirakel at noen få behandlinger kunne rette opp i noe vanlig fysioterapi ikke klarte..
Lignende tråder
-
Hvilken endokrinolog anbefaler dere?
Av Dolphin i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 01-03-07, 21:20

Svar med sitat
Bokmerker