Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Threaded View
-
08-10-09, 17:47 #11
Dersom de har det på Kronen Apotek i Oslo så er kanskje det enkleste for meg å gå på apoteket og hente resepten min, og så ringe dette apoteket i Oslo og høre om jeg kan sende den til dem, og at de sender medisinene til meg og at jeg betaler det det koster eller? Håper at det går i alle fall.
Ellers så fatter ikke jeg at det skal være så vanskelig for et apotek å si ting slik de er. Jeg spurte etter Armour i dag og da sa de bare at de skulle ringe når det kom. Og de må da vel vite at det IKKE kommer i det hele tatt, og da kan de vel bare si det da.( ikke stå å lyve meg rett opp i ansiktet)
Kom på at jeg kanskje kan hente resepten min og sende den til disse tyskerne. Det står jo Armour thyroid og legens navn på og kanskje det er nok, eller ? vet ikke helt, men jeg er nokså trett og omtåket i hjernen. Selv forstår jeg en del tysk siden det er så likt norsk, så kanskje de klarer å forstå det?Sist endret av Admin; 08-10-09 kl 18:29 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
Lignende tråder
-
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
Armour er ikke alternativ medisin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 08-09-07, 19:10 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Ny slow-release T3 medisin
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 20-08-05, 10:43

Svar med sitat
Bokmerker