Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
25-09-09, 11:11 #2
Sv: Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Din samboers tilstand må jo karakteriseres som uavklart.
Man vet ikke noe om hva som er årsaken.
Min mening er jo at man ikke skal ty til Levaxinboxen før det er nødvendig - og da skal man !
Fravær av antistoffer er jo et signal om at kjertelen er iorden - det må iallfall mer spesifike tester til for å klargjøre om kjertelen virkelig er syk. (FNB)
Og inn til videre bør en vel anta at den er frisk.
En bør lete etter feilen andre steder og jeg vil anta at blodprøver som påvirkes av stoffskiftet kan være nyttige. (for å se hvordan kroppen takler den aktuelle stoffskiftesituasjonen)
Så kan samboeren være av den typen som har en naturlig høy TSH - uten å være syk altså. De finnes.
Og når de andre prøvene er ok - hvorfor da Levaxinere ?
Det er vanlig å akseptere at TSH trigger antistoffer.
Fravær av TSH kan en derfor betrakte som gunstig med tanke på utviklingen av antistoffer.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker