Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Rexen
Threaded View
-
22-09-09, 10:54 #6
Rexen
Kære alle.
Jeg er ny på forummet og er meget taknemmelig over at I vil dele jeres viden med mig.
Jeg bor i DK, København nærmere bestemt og har været heldig at finde en læge, der er åben overfor at udskrive Naturethroid el. lign. Han kender ikke til de naturlige præparater i forvejen, men er altså villig til at udskrive dem, hvis jeg giver ham oplysningerne om hvor han kan bestille det etc.
Her er det en KÆMPE hjælp at have fået adgang til dette forum. Jeg har nu fået fornyet mit håb om snart at kunne skifte Eltroxinen ud.
Min læge er alm. praktiserende læge, med en stor viden og interesse for holistisk og homeopatisk medicin og behandlingsmetoder. Og tak for det! Han har ikke stor erfaring med at behandle stofskiftepatienter med andet end eltroxin (og diverse homeopatiske midler), men som sagt er han meget åben, når man kommer velforberedt og presser lidt på. Jeg tror han, ligesom mange andre danske læger, er en smule utryg og bange for at gå imod strømmen og blive fordømt af sine kollegaer. Men han gør det hvis du beder ham om det.
Her er oplysningerne om ham.
De bedste hilsener og ønsker om et bedre helbred!
Rexen
EDIT/admin: oplysninger om navn og adresse er fjernet af hensyn til lægen og de kollegiale problemer, der evt. kan opstå, når/hvis hans lægekolleger ikke kan acceptere hans åbenhed. Beklagelsesvis er der forskel mellem Danmark og Norge, hvor der trods alt hersker en vis frihed når en læge bestemmer sig for at benytte et andet (end man "plejer") lægemiddel til sine patienter. Kontakt Rexen via PMer eller Forumledelsen for at få navn på denne læge. Tak skal du have, Rexen.

Svar med sitat
Bokmerker