Levaxinen får jeg for for lavt stoffskifte. Jeg hadde symtomer uten å tenke over at jeg kanskje var syk. Ble tatt blodprøver for noe annet, og da så legen at stoffskifte var for lavt. Har sunket mer etter det og, men slikt varierer vel.

Har lest om binyrene, og jernmangel. Men ifølge legen er alt iorden...(Jeg besvimte sist jeg var hos legen grunnet for lite søvn (tror jeg, hadde fått time halv 9), og da fikk jeg inntrykk av at de tok det som om jeg var en typisk "fjortis" som ikke spiste nok! "Du må spise mer, du ser så tynn ut" var reaksjonen... Til opplysning er jeg en normalvektig 28-åring... Mitt mål er ikke være tynn, men trent og muskuløs. Men orker jo trene så lite nå. Hadde fått bedre hjelp hos veterinæren vøtt hehehe

Kan jeg mangle jern selv om det ikke vises på blodprøver? Jeg er veldig sunn i kosten, med mye hvitt kjøtt (pluss proteinpulver når jeg trener styrke), grønt og frukt. (pluss litt sjokolade haha)

Tar selolje, magnesium, B-vitaminer, og beta caroten, så kan jo lett slenge på litt jern og hehe