Jeg leser til øynene blir såre Det står så mye informativt her at jeg blir helt rørt på deres vegne Tusen takk til alle dere som legger ut egne erfaringer og linker til kloke hoder Har gått på levaxin i snart ett år, etter struma-operasjon. Bedringen lar vente på seg, og noen ting har blitt verre sllik som muskel- og leddsmerter, stress-toleranse, muskelsvakhet, konsentrasjon, vektøkning (rundt magen) brain-fog, hetetokter og svimmelanfall (ustø). Har blitt behandlet for angst og depresjon i snart 10 år, men opplever nå at etter at jeg sluttet på AD så har jeg ikke blitt verre. De har ikke hatt noen virkning på meg i det hele tatt. Bare blitt dritdårlig i oppstarten Når jeg leser om binyretretthet faller mange brikker på plass for meg, er helt sikker på at her er det noe Har tatt kortisol-prøver hos legen, de har vært høye tidligere, nå vet jeg ikke. Skal til legen i dag, og føler jeg skal opp til eksamen i binyretretthet Har nevnt på det før, men han bare avfeier der :twisted: Nå vil jeg bli skikkelig utredet, basta :evil: Har sett meg opp på vent til time på Balderklinikken, som en utvei viss ikke fastlegen kan ordne opp