Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
29-07-09, 20:29 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jul 2009
- Meldinger
- 3
Noen spørsmål om FT4, TSH og A-TPO
Hei!

Har brukt noen dager på å kikke inne her, prøver å sette meg inn i sykdommen.. Og da her det dukket opp noen ting jeg lurer på..
1. Jeg har A-TPO i skjoldbruskkjertelen, er det vanlig å ta ultralyd/røntgen av den?
2. Jeg har ikke fått testet FT3 før, er dette viktig å teste for alle? Har kun tatt av FT4, TSH og A-TPO.
3. Burde jeg be om test av vitaminer og mineraler?
4. FT4, og TSH har vært fine de siste prøvene, men A-TPO er høy. Kan det hjelpe å øke dosen av Levaxin? Jeg føler meg absolutt ikke i form og alt er et stort ork. Vet ikke om dette kan komme av a-tpo?
Legen min sier at jeg må vente til skjoldbruskkjertelen "brenner ut". Vet dere om noe som kan få fortgang i dette?
Skal til legen neste mnd så jeg skriver spørsmålsliste til henne ;)
Har dere noen tips om noe jeg bør be/spørre om?
Er veldig lei dette og vil bli frisk snart, hjelper ikke at jeg er babysyk samtidig da.. Har forstått at det kan være vanskelig med stoffskifteproblemer?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Noen spørsmål.
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 60Siste melding: 28-03-09, 14:03 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Nytt for meg dette her... så har noen spørsmål
Av bynnu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 04-07-07, 17:38

Svar med sitat
Bokmerker