Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Altså Cami

Med et TSH-tal oppe på 4,98 kan det dårligt være andet end hypothyreose! Det som ikke er til at sige endnu er, hvilken type hypothyreose du har. Det kan kun afklares gennem de rette blodprøver. Kan du slet ikke huske, hvilke slags prøver du fik taget i dag?

Noget andet VIGTIGT er: bed altid om at få udskrifterne af blodprøve-resultater med hjem fra lægen, HVER gang der bliver taget prøver. Det er meget vigtigt, at du har denne info liggende hvor du altid selv kan følge med resultaterne.

Jeg har også været 25 år engang. Jeg kan godt forstå dig.

Fortæl her hvordan det går hen ad vejen, ok?

P.S.

Hvis lægen ikke kontakter dig efter at de 7 dager er gået, mener jeg at du selv bør kontakte klinikken. Lære dem, lissom fra starten, at du opretholder dit eget initiativ også.

Der kunne jo også være ferie eller andet praktisk, der kom i vejen f.eks. Så ingen grund til, at du skal sidde derhjemme urolig, nervøs og bare venter på en opringning, vel? Det er din ret at forhøre dig.

Hei,

Jeg fikk spurt spesifikk legen om det var noe galt? Han svarte at at så bra ut, men hva skal man tro ? Det er umulig å ha alle symptomene og ingen sykdom eller?

Ok, så jeg har en hypothyreose, men hvor mange typer hypothyreoser finnes?

Ja det virker som vi må be om blodprøvene for å dobbeltkjekke resultatene "Just in Case".

Tusen takk for svaret og engasjemantet ditt.

Hilsen

CAMI