Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Privatklinik i udlandet.
Threaded View
-
22-06-09, 23:16 #12
Sv: Privatklinik i Tyskland.
Arenys....så gledelig at du tilsynelatende har fått stort utbytte av turene dine til Belgia.Og flott at du deler erfaring med oss andre slik som Anitab og Thomas har gjort etter at de søkte råd og HJELP i utlandet. Ikke bli borte herfra,ikke noen!!
Men jeg har et hjertesukk...hva skal vi gjøre vi som kanskje ikke har mulighet til dette? Vi har hverandre ja,og takk for det, men vi burde støttes av "autoriteter" også.
Alle ,leger inkludert, kan lese seg til informasjon. Men vi er nok ikke så utfordrende som pasienter, sammenlignet med dem som har "tyngre" diagnoser. Og fordi vi regnes som faglig enkle å ha med å gjøre, blir jo mange av oss "tragiske tilfeller".Vi gir ikke videnskapen noen prestisje.
Vi må lengre opp i systemet..til utdanningsstedene, tror jeg. Gå via Departement? Helsedirektorat?
Jeg vet bare at vår innbetaling til Folketrygen er like stor som andres, og vi burde bli hørt bedre enn det som er tilfelle i dag......Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker