Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
15-06-09, 20:45 #11
Ikke rart jeg er dårlig!
Nei, det er ikke rart at jeg har følt meg dårlig i lang tid nå. Med en TSH på 2 er det merkelig at jeg er såpass "frisk" som jeg er (jepp, fikk tallet hos legen i dag). Det forklarer i alle fall håravfallet, trøttheten, glemsomheten, depressiviteten og utmattelsen jeg har opplevd så ofte det siste halvåret. Så nå fikk jeg beskjed om å øke levaxinen.
Og nå er jeg så trøtt og skulle så gjerne sove. Men jeg klarer ikke å få sove, for nå har katten min forsvunnet, og tankene mine bare kverner og kverner og kverner rundt hva som kan ha skjedd henne. Jeg blir alldeles sprø av tankesurret! Jeg gråter så snørr og tårer spruter her. Klarer ikke å roe meg ned. Har travet og gått og saumfart omtrent hele nabolaget og ropt og lett, dag og natt. Nytter ikke. Begynner å tro at hun ikke er i live lengre. Ikveld har jeg kjørt rundt og lagt info i postkassene og satt opp plakater. Så får vi se om det gir respons. Gid katter ble født med GPS og webkamera!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker