Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Hei og litt til
Threaded View
-
11-06-09, 10:46 #1
Hei og litt til
Hei,
Jeg er ny her!
Jeg lurer også på om noen oppdaterte her inne kan hjelpe meg litt...
Jeg har Hypotyreose og har i et par års tid gått på Levaxin. Dette har fungert greit og jeg har ikke opplevd noen symptomer på overdosering underveis.
Jeg har ikke satt meg så grundig inn i alt dette, men stolt på legen og fulgt opplegget.
Jeg har en lege som vil at jeg skal ligge så høyt som mulig uten at jeg får overdoseringssymptomer. Jeg vet at min binyrefunksjon, uten at jeg vet så mye om dette, ble testet ved døgnurin ved start av Levaxin.
For noen uker siden viste prøvene mine at Tyriodea flatet ut litt og vi måtte øke ytterligere i dose. Da var det det skjedde at jeg fikk noen *******s symptomer. Jeg trodde først det kom av mye stress ( som det faktisk har vært). Det begynte med voldsom slapphet og diare og en veldig skjelving inne i kroppen. Det rister liksom inne i blodårene eller noe. Så,etter noen dager fikk jeg det som jeg trodde var et panikkanfall. Jeg har aldri opplevd noe liknende og det var helt for j.....kvalme , enorm angst, ut av meg sjælv opplevelse,
og totalt ille. Omtrent på samme tid ringte de fra legekontoret å sa jeg kunne trappe litt ned igjen fordi prøvene var litt høye. Men ikke SÅ høye? Tror T3 lå på 7 ca. Men uansett rart at dette skjedde bare ila noen få uker?
Det eneste som hjalp var å ligge helt helt stille. Jeg gikk også ned 4 kilo ila en uke. Tidligere har det vært omtrent umulig å gå ned i vekt.
Er det slik det er å få overdoseringssymptomer? Hva er dette? Jeg har fått Levaxinangst nå og har nesten lyst til ikke å ta dem overhodet.
Jeg har nå gått en ukes tid på lavere dose og er allerede kvitt angsten. Mye andre symptomer er dog tilstede.
Noen som vet og kan noe om dette eller har opplevd liknende selv? Eller er jeg i ferd med å bli helt koko.
Det står sikkert noe i forumet fra før men med min litt skrantne helse var det lettere å skrive dette innlegget enn å lete.. beklager
Tusen takk for svar de som kan!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker