Hei. Jeg er ny her, og lurer såklart på mye. Håper at noen kan ta seg tid til å lese og svare meg, da jeg trenger noen andre synspunkter enn mine egne, og min fastleges.

Jeg har i 3 år hatt mistanke om at jeg har noe galt med stoffskiftet mitt, men alle prøver er fine, og legen sender meg hjem igjen, med en følelse av å være hypokonder. Da jeg var gravid sendte han meg på sykehuset da mine stoffskifteprøver var LITT lave, men der lo de bare av meg og ham.. Jeg ble skuffet, da jeg en liten stund følte at endelig, endelig blir jeg hørt!

Jeg vil gjerne liste opp mine symptomer, og lurer på om noen av dere kan kjenne dere igjen i det, evt komme med innspill på hva det kan være. Jeg vet ihvertfall at NOE er galt.

Mine symptomer er:
- Trøtt. UTROLIG trøtt.Orker ikke å gjøre noe som helst
- Når jeg skal slappe av så klarer jeg ikke å slappe av
- Lagt på meg myye. Dette både før og etter graviditet. Uansett hvor sunn jeg er, så er det umulig å gå ned.
- Dårlig søvnmønster. Jeg klarer ikke å sovne, og sover dårlig hele natten.
- stiv nakke
- blir lett lei meg
- ukonsentrert
- glemmer ord
- dårlig hukommelse
- dårlig (hm.. der har jeg allerede glemt hva jeg skulle skrive;-)) jo.. Dårlig Konsentrasjon
- kan komme med rare utspill, som å snakke om 3 forskjellige ting i en setning
- nyrestein for 1,5 mnd siden
- hjernehinnebetennelse 1,5 år siden

Noen som har erfaring med noe av det samme? Noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg kvier meg veldig til å måtte oppsøke legen igjen...

Jeg var tidligere i år sykemeldt grunnet at jeg var så sliten, og nå er det rett før jeg oppsøker legen igjen, da jeg arbeider i psykiatrien, og føler at jeg har nok med mine egne "problemer", og klarer ikke å gjøre en god nok jobb for mine brukere.