Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
13-05-09, 20:44 #4
Sv: Føler meg hyper, men på vei ned??
Tusen takk for svar NoraH :-)
Forstår at det ikke er noe fasitsvar på dette med stoffskiftet ja.. skal inn å ta nye prøver i slutten av mai og ha "ringetime" med endokrinologen på sykehuset - sist tok jeg prøver hos fastlegen - ser også at det laboratoriet fastlegen bruker har "høyere ref områder (9-22) enn det sykehuset jeg går ved opererer med - mener de har FT4 på 11-23 så da kan det jo hende de hadde sagt at jeg var blitt lav eller i hvertfall på vei
Men vi får se hva de sier og håpe at man blir litt klokere etter å snakket med endokrinologen... utrolig slitsomt å ikke være i form og det vet jo alle her inne noe om desverre....
Lignende tråder
-
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Jeg føler meg mislykket
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 32Siste melding: 23-09-06, 19:16 -
endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)
Av isa1 i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 23-09-06, 08:09 -
Føler at andre ser på meg som en unnasluntrer
Av liten i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 02-10-05, 09:40 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat

Bokmerker