Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
09-05-09, 13:52 #13
Sv: Armour til danskere
Hei gitteh!
Jeg har tatt Armour/Westhroid siden august 2006. Til å begynne meg tenkte jeg at jeg ville få fornyet resept på Levaxin i en tid fremover for å se hvordan jeg respondertet på Westhroid. Jeg fikk/får utskrevet både Levaxin og Liothyronin. Så bestemte jeg meg bare for at jeg ville fortsette å fornye resepten på disse 2 - til tross for import av Westhroid. Det koster allikevel ingenting, så nå har jeg et lite kriselager. I tilfelle jordomseiling eller noe lignende.
Spøk til side, men min lege kommer aldri til å skrive ut resept på Westhroid, så derfor denne løsningen på meg. Lykke til gitteh!
Kan legge til at jeg har tatt blodprøver i denne tiden. Ikke ofte, men de er bestandig fine. Lurer på hva som ville blitt sagt om legen visste at jeg tok Westhroid. Gidder ikke snakke med ham om det. Ble så totalt avvist den gangen jeg forsøkte. Ingen hensikt å skifte fastlege heller. Jeg har spurt på apoteket om der finnes leger her som skriver ut Armour, men de ante ikke hva jeg snakket om. Jeg gikk hjem...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker