Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
26-04-09, 14:40 #1
Bruker
- Medlem siden
- Apr 2009
- Meldinger
- 2
Kan jeg ha lavt stoffskifte?
Hei dere som har denne kroniske sykdommen!
Jeg har lest en del på denne siden, som jeg ramla inn på da jeg googlet hard mage/forstoppelse...jeg er nemlig plaget av det. Jeg trenger en dytt i rompa for å få mot til å bestille en legetime... er redd for å fremstå som en syter og at mine problemer ikke skyldes noen sykdom. Lettere å forholde seg til noe konkret.
Dette er jeg plaget med:
Hard mage/forstoppelse: på tross av mye fiber,vann og mosjon så fungerer ikke magen min
Vektøkning: har gått ned 18 kg...og plutselig stoppa vekttatpet opp på tross av gode vaner. Og så begynte den å gå opp...5 kg til nå.. altså har jeg samme vekt nå som for et år siden (172 høy, 84 kg)
Svimmel: noen ganger må jeg nærmest holde meg fast.
Energiløs: har ikke ork til noen ting, men må jo bare. Resulterer i hodeverk og kvalme. Mest lyst å sove hele tiden.
Hukommelsestap: glemmer hva jeg snakker om midt i en setning. Glemmer ord. Litt sånn fjern. Ser på tv men får liksom ikke med meg hva som skjer.
Sprekker i munnvikende
Fryser: har hatt perioder hvor jeg fryser mye. Litt bedre nå. Til tider virker det som om hele kroppen koker. Våkner av at senga er klissvåt av svette...
Lysømfintlig: Plaget med regnbuehinnebetennelse. men blir mer og mer var for lyset selv i betennelsesfrie perioder.
Hjertebank: hjertet slår ekstra slag eller hopperover slag, løper løbsk liksom.
Ellers kan jeg si at jeg takler stress dårligere og dårligere. Blir helt på gråten mange ganger. Har en veldig lav hvilepuls. Sliter også med angst.
Hva tror dere? Burde jeg søke lege eller har alt bare en logisk forklaring?Sist endret av kristinet; 26-04-09 kl 15:02
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
lavt stoffskifte
Av snooze i forumet Lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 03-11-06, 09:39 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker