Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
15-04-09, 22:34 #15
Tusen takk Finn

Legen jeg har ville stlt seg uforstående til at jeg bad om å få se blodprøveresultater og sett på det som et angrep på henne som lege. Snakker av erfaring. Da jeg bad om henvisning til hudlege for de infiserte eksemsårene mine som vesket gul gørr, bad hun meg slutte å belære henne som lege..
Jeg prøvde meg på labdamen med hvordan jeg kunne få se svarene på blodprøvene uten å gå gjennom legen, få dem tilsendt elle se dem i luken, men det gikk ikke. De skulle sendes rett til legen og så fikk jeg ta det med henne... Men vet jo hvordan det går... **** som jeg gruer meg til legetimen neste uke..
Finnes det et annet privat sted hvor jeg kan gå og bestille de blodprøvene jeg trenger for å komme meg ut av denne vanvittige anggsten ved å ikke vite hva som skjer med kroppen min..???
Kan jeg gå til privat lege? Noen som har tips om hva jeg skal gjøre?
Er så lei.. (og trøtt av å være trøtt)
Måtte le litt av den: Depresjon er jo helt vanlig hos dem som går ubehandlet eller dårlig behandlet...
Eller begge deler
hehe
huff
Den e fristende å ta ved neste legebesøk *lol*
Sist endret av Admin; 15-04-09 kl 22:41 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
Lignende tråder
-
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Dårlige dager med lavt stoffskifte
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 81Siste melding: 09-08-06, 19:55 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21 -
hva skjer?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 27-04-05, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker