Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
14-04-09, 16:44 #1
HJELP, hva er det som skjer???
Hypothyreose Diagnose 6 mars.
Tok blodprøver da jeg var vert plaget med trøtthet og hukommelsesproblemer i ett år. Viste Hypothyreose.
Begynte da på Levaxin 50
Føler etter oppstart av behandling at jeg har blitt mye verre av trøttheten
I tillegg har jeg vondt i kroppen, smerter i de fleste ledd, spesielt i knærne, og kraftløshet.
Hver morgen jeg står opp er jeg kjempehoven i ansiktet, spesielt rundt øynene, og jeg er sår i munnen, spesielt tungen, og den er hoven.
Dette går over etter et par timer.
Fått mye utslett og hudkløe på overkropp+ansikt, og mistet mye av håret på hodet. Kanskje så mye som 25% Hestehalen er mye tynnere nå...
Fryser og svetter om hverandre og er ofte knallrød i kinnene og iskald på fingrene
Øynene: avogtil får jeg plutselig uklart syn noen minutter på ene øyet. Hjelper ikke med briller. Og det justerer seg.
Føler også jeg har lagt på meg litt , blitt mer kvapsete og huden er liksom løsere...
Skjønner ikke hva som skjer jeg..
Er ikke disse symptomene, indikasjon på at stoffskiftet blir lavere? Jeg får nå Thyroxin tabletter jeg tar hver dag 2 timer før frokost, og trodde de skulle virke motsatt...
Blir det verre før det blir bedre?Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
Lignende tråder
-
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Dårlige dager med lavt stoffskifte
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 81Siste melding: 09-08-06, 19:55 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21 -
hva skjer?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 27-04-05, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker