Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
01-04-09, 00:23 #17
Sv: NB! Artikkel på VG i dag! "Ukjent kvinnesykdom kan gi økt vekt"
Artikkelen i VG kan sikkert hjelpe noen. Men det var ikke en god artikkel. Mer vil jeg ikke si om den saken.
Var det noen som hørte Per Egil Hegges kåseri på radioen i morgentimene her forleden forresten?
Jeg likte det som ble sagt svært godt. Det var underholdende interessant. En professor som sier "og så må du ikke stille spørsmål" (og vi vet jo alle hvem det var) er ikke akkurat den beste vitenskapsmann. Hvis vitenskapen ikke skal få lov til å stille spørsmål - Hva er vitenskapen da? Den er plutselig kraftig begrenset, og svært lite tillitsfull.
Herregud, det er noen fundamentale feil i systemer vårt. Ikke bare i dette landet. Nei, det er et verdensfenomen dette. At man ikke skal stille spørsmål.
Jeg står ved mitt når jeg sier følgende: Å si at Hypotyreose Type 2 ikke finnes er det samme som å si at det HELT SIKKERT IKKE finnes liv på andre planeter, i andre galakser. (Les: Idioti.)
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Armour og vekt :-(
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 12-12-06, 07:22 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
Vekt
Av Meg i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-06-05, 20:40

Svar med sitat
Bokmerker