Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
31-03-09, 21:40 #14Hildemor Gjest
Sv: NB! Artikkel på VG i dag! "Ukjent kvinnesykdom kan gi økt vekt"
Jeg fikk med meg at du følte det n'Finn og ikke bare på vegne av deg selv hvis jeg forstod deg rett. Men jeg forstår ikke hvorfor du fikk den følelsen av mitt innlegg her. Det var simpelthen min oppfattelse av artikkelen jeg fremla.
Så skal man selvsagt være varsom med både det ene og det andre når man uttrykker seg om det gjelder fagtermer eller annet. Det er jo feks drøyt å antyde at denne journalisten er diktert når man ikke sitter på noe som helst bevis for at det har foregått, eller? Slikt burde man jo være varsom med å påstå. Så vær-varsom-plakaten kan nok trekkes frem litt både her og der her inne om dagen.
Som nevnt i første innlegg, journalisten kunne like gjerne kalt det en sykdom, og utelatt kvinne foran. Kvalsnes sier spesifikt at hun mener det er galt å kalle det en kvinnesykdom. Det sier du også
Jeg derimot hang meg ikke så mye opp i akkurat det ordet. Vi er forskjellige....
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Armour og vekt :-(
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 12-12-06, 07:22 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
Vekt
Av Meg i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-06-05, 20:40

Svar med sitat
Bokmerker