Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
31-03-09, 16:16 #1
"Svettetokter" og hypotyreose
Hei!
Jeg fikk påvist hypotyreose for tre uker siden (Anti-tpo 25 og TSH 6,4, legen sa ingenting om ft3, ft4 og det andre, så jeg regner med det var normalt; ultralyden av halsen var normal), og har siden gått på 0,25 microgram Levaxin. Legen virket litt usikker på om det var hypotyreose jeg hadde, men ville teste med Levaxin. Jeg har så langt ikke følt meg noe bedre.
Ukene før jeg startet på Levaxin hadde jeg noen episoder med svettetokter om natten. Jeg våknet av at jeg badet i svette, men ble kald med en gang jeg våknet. Etterpå hadde jeg en god/avslappet følelse i kroppen, og sov godt videre. Det føles akkurat som febertokter, bare at jeg ikke har feber. De siste dagene har jeg vært helt utslitt (hadde eksamen på fredag og var på byen samme kveld), og i natt kom svettetokten igjen. I dag føler jeg meg mye bedre. Har jo søkt mye på nettet, og kan ikke finne noen sammenheng med hypotyreosen, men det har kommet på samme tid som de andre symptomene. Det kan ikke være overgangsalderen heller, for jeg er bare 20 år. Er det noen andre som har opplevd dette eller vet hva det kan komme av?
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker