Viser søkeresultater 1 til 10 av 140
Tråd: Forum Arkiv 2002
Threaded View
-
31-03-09, 02:48 #34
Sv: Sonjas gamle forum 2002
Date: 10/18/02 08:21:47 AM
Name: Inger
Subject: No Subject
Hei alle sammen!
Til alle dere som ikke får hjelp eller som ikke føler dere blir "friske" nok vil jeg på det sterkeste anbefale Balder.klinikken i Oslo. Der tar de masse blodprøver og ser kroppen som en helhet. De stiller seg også positive til Armour, jeg beg. på det for en og en halv uke siden etter å ha gått på thyroxin og liothyroin.Jeg tror jeg er på vei til å få livet i gave på ny, jeg hadde ikke trodd det hvis jeg hadde hørt det og ikke prøvd det selv. La det være årets julegave til DEG!
Med hilsen IngerTil alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Unikt arkiv over alternativ behandling
Av Sonja Midtlien i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 23-04-10, 20:16 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker