Viser søkeresultater 1 til 10 av 140
Tråd: Forum Arkiv 2002
Threaded View
-
31-03-09, 02:32 #11
Forum Arkiv 2002
Date: 11/20/02 11:36:17 AM
Name: Ann Kristin
Subject: Kan noen tolke for meg?
Tusen takk for responsen. Takk til deg også Merete, for mailen din. Det gir pågangsmot å vite at man har støtte og at det finnes så mange der ute med mye erfaring og kunnskap man kan ha god nytte av. Jeg har nå fått kopi av de siste prøvesvar og skjønner egentlig ikke noen ting av det. Det ser ut til at jeg ligger godt innafor normalen i forhold til referanseområdet som lab'en bruker. Jeg legger det ut her og håper at noen av dere egenstuderte medisinere kan tolke for meg og kanskje fortelle meg hva neste skritt bør være. Jeg har bedt min homeopat finne ut av dette med naturlig tyroxin og hun har sagt hun skal gjøre det. (men hun visste ikke at det fantes noe slikt, er det lite kjent?)
Mine prøvesvar ser slik ut:
S-THS A 1,91 mU/L ref.omr:0,20-4,0
S-Fritt T4 A 15,4 pmol/L ref.omr:9,0 -22,0
S-Fritt T3 A 4,5 pmol/L ref.omr:2,3 -5,7
Vel, det var det. Håper noen kan tolke for meg. Og om jeg overhode ikke er i grenseland, men på trygg grunn innafor rammene, så ønsker jeg veldig gjerne å vite hvilke andre prøver jeg bør be om. Min kroppstemeratur ligger på 35,79 sånn på det jevne, jeg fryser og fryser, og jeg mister MYE hår. Har også ofte smerter i ryggen , på hver side litt ovenfor hoftene. Har sjekket nyrer, men de er selvfølgelig helt fine. Skjelver liksom inne i kroppen, ikke synlig utenpå, men veldig merkbart for meg. Føler meg svak. Takker for de svar som kommer.
Hilsen Ann Kristin
Lignende tråder
-
Unikt arkiv over alternativ behandling
Av Sonja Midtlien i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 23-04-10, 20:16 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker