Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
30-03-09, 12:57 #10
Sv: Problemer med de nye Eltroxin piller ???
Hej Ninus
Har tænkt på dig! Håber du har fået det bedre... Det ER da påfaldende at du får det dårligere, efter du er startet på de nye Eltroxiner. Det bliver spændende at se om det afspejles i blodprøverne? Hvornår har du sidst fået taget blodprøver i øvrigt?
Jeg er begyndt at tage Eltroxin om morgenen ½ time inden morgenmaden, gør du også det eller?
Er spændt på at høre fra dig.
Ang. alternativer til Eltroxin - til tinmel
På netdoktor er der en lang debat om bivirkninger til den nye Eltroxin og flere brugere er begyndt selv at importere Euthyrox fra Sverige. ...Euthyrox er godkendt af lægemiddelstyrelsen i DK. Her et citat fra Netdoktor"Jeg har talt med Lægemiddelstyrelsen idag.Selvom Euthyrox er godkendt i DK, er der ingen pligt til at markedsføre produktet. Hun sagde, (som Sunrose tidl. har skrevet), at det er behandleren (lægen/endokrinologen) der kan søge om udleveringstilladelse på Eutirox/Euthyrox gennem Lægemiddelstyrelsen. (Lægemidlet er jo godkendt) http://www.netdoktor.dk/interactive/...sd=a&start=190
Jeg selv er på 6, dagen med de nye Eltroxiner og har oplevet lidt trykken i halsen og lidt mere groggy end ellers, men ved ikke om det er tilfældigt?
Hvornår mon bivirkninger skal vise sig, hvis man altså får nogle?
Får taget blodprøver om nogle uger...
Med venlige hilsner
Gitte
Lignende tråder
-
Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Av synne i forumet Andre hormonerSvar: 25Siste melding: 07-02-09, 14:02 -
p-piller og stoffskiftet
Av Reven i forumet Andre hormonerSvar: 15Siste melding: 02-10-08, 23:13 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
p piller og tretthet
Av isa1 i forumet Andre hormonerSvar: 21Siste melding: 16-02-07, 19:06

Svar med sitat
Bokmerker